2010-06-30
 13:16:41

Turkiet -10

Hej!

Förra veckan har nog varit den värsta veckan i mitt liv hittils,
jag vart "magsjuk" i Turkiet..
Jag har ingen lust att skriva någonting om det faktiskt.

Men den första veckan var great!
Med dom förväntningarna vi hade , var det här ett lyxhotell!
Glasdörrar,marmorgolv,finaste poolutsikten,fint rum & superfräsht badrum! :D
Anledningen till dom så låga förväntningarna tror jag var det, att förra gången vi
åkte på all inclusive i Side så vart vi jättebesvikna.
Men den här gången var maten god/helt okej , men tydligen inte särskilt bra,heh.
Visst kan det ju ha vart något annat virus,eller från någon annan restaurang , but you never know!

Har väl några bilder att ladda upp kanske,men min syster råkade radera dom flesta -.-
Laddar upp dom snart!


Brassa
PUBLICERAT: 2010-06-30, 19:09:10 | URL: http://wannabekate.blogg.se/

Usch, din stackare:-( Men vad kul att det andra var bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: