2010-05-31
 19:57:30

My heart is still the same

Imorse försov jag mig,hade en KVART på mig att göra i ordning mig ,herregud alltså.

Har varit en riktigt soft dag (y)
Först gick vi promenad (okej,det tänker jag inte skriva nått om) och sen har vi bara tittat på film hela dagen.
En väldigt dålig och ehm..konstig film!

Drog ner på stan med Maja & där träffade vi Hanna som vi gick runt med (:
Köpte bara en svart bikiniunderdel (:

Ska köpa en till överdel snart men..ja,

Måste väl plugga&duscha nu antar jag.
Gör jag annat än pluggar?
jag gör väl de,men så känns det inte.

jag känner för att krypa ner i sängen med sju täcken , sex kuddar, två glas saft & en riktigt bra film.
saften och filmen vill jag dock inte ha i sängen.

puss på er


jennie
PUBLICERAT: 2010-06-05, 14:41:11 | URL: http://jennienikita.blogg.se/

gissa vem som har skrivit i bloggen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: