2009-12-07
 21:41:18

091207 ♥

Pluggar,och pluggar!
Har inte skrivit nått idag för har ju inte vart hemma,köpte förresten en svart klänning på H&M idag!
Laddar kanske upp en bild imorgon eller så,annars blir'e väll på söndag!

Jag vart jätteglad för jag har precis läst ett vykort jag fick av Julia :D
Hon har hittat massa snyggingar därborta i Spanien åt oss MJMJ haha!
Hahah vi är singlar allihopa så kom & ta oss ,medans ni har chansen!

Idag hade jag utvecklingssamtal & det gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle gå :o
Jag har verkligen en underbar mentor,han är så brA! Mats ♥
Jus det,jag hade ju SO-omprov idag & jag klarade det :DDD
Jag hade typ bara ett fel & jag kunde alla länder i latinamerika *stolt* :D

Nej nu ska jag plugga lite på tyska-provet som är imorgon!
Kommer nog bara få G , menmen,bara jag inte får IG så är jag nöjd!

pusss♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: