2009-12-08
 17:04:39

091208,och helt ointressant rubrik :(

Hej bloggen&läsare!(nu lät jag lite kändis va? ;D)
Idag hade jag tyskaprov!
Och ja känner mig riktigt duktig,hade inte pluggat så mycket, men ändå fick jag 48/56 & 13/14 så det kändes härligt!
Nu är det bara SO-"uppsatsen" som ska lämnas in senast på torsdag.
Sen är jag klar för den här veckan!

Nästa vecka ska jag plugga massa Matte , som jag ligger efter i & så på typ tisdag har vi matteprov.
Och så måste jag plugga mycket mycket NO!
Det har vi också prov på typ tisdag,men nått av dom proven byter väll dag.
Hinner jag med (vilket jag inte tror) har jag hälsa-prov på onsdag..hm , vet inte hur jag ska hinna med nått av det här?
det får helt enkelt lösa sig bara.

Nu sitter jag&lyssnar på KENT's - Hjärta!
Den är faktiskt helt okej (:
Ska alldeles strax äta wok & sen ska jag plugga :(

pussspåer :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: