2009-12-21
 14:27:28

091221 ♥

God morgon!
Jag orkade inte skriva godnatt igår för jag hade så jävla ont i magen!
Så jag gick och la mig vid 05:00 och Maja vid tyo 05:15,haha!

Nu idag så skulle jag följt med Jennie till stan,men jag har så himla ont i magen till&från.
Så jag kände att det nog var bäst om jag stannade hemma,för annars om man har så ont pallar man ju inte gliiiiiiiiiida runt på stan lix! (;

Så nu ska jag väll typ göra i ordning mig(för att vara hemma haha xd) , får se om jag kan få min kära mamma att köpa vaniljcola till mig,det kanske kan booota (a)

nej nu ska jag kila,pusspuss!♥


Maja
PUBLICERAT: 2009-12-21, 14:51:56 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

NEJ ! inte vaniljcola! det är ju ÄCKLIGT!

haha

puuuuuss :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: