2009-12-29
 21:29:34

Bävermaliin! ♥

Igår var jag ju som sagt på stan,jag införskaffade mig ett par spetstights,bytte min parfym och köpte nytt smink!
Fan vad härligt med nytt smink ♥
Idag var jag även på stan,med maja&Jennie  (:
Då köpte jag två par örhängen'ett par elgitarrer och ett par med "skruvade" ringar.
Så här lagomstora! :D
Till mina tights som jag ska ha på nyår köpte jag en enkel topp med urringning fram och bak (;
Till det där ska jag ha ett suuuuuuuuuuuperfint hippieband,bild kommer nog att komma upp i bloggen sen!
Det är iaf med "spegel"-grejer i lila på,haha.
Det där kan ni inte ha fattat mycket av..men ja' ni får se sen!

Det mest roliga hände precis innan bussen skulle gå,då vi var inne på Lindex för att hitta ett "bra" vitt linne,
då kommer Maja med en fet ful jävla pälsmössa till mig!
Och så asgarvar hon och säger att jag ska prova den,snäll som jag är gör jag det också!
Och tur var väl det, jag vart kär!
Ni vet när man verkligen äääääääälskar ett klädesplagg!
så jag mms:ade mamma och sa att den var väldigt billig och var på rean,så den kostade bara 80 kr!
Och jag fyller ju faktiskt snart,så  jag borde ju faktiskt få den i för tidig födelsedagspresent,mamma&pappa vill väl inte att jag ska frysa!
Så jag fick den :DDDD
Hihih,jag är så coooool i den också!
Det är väl bra att tillägga att den är FEJK!
Det märks ju iofs på priset,men jag vill inte att folk verkligen tror att jag går runt med typ en BÄVER PÅ HUVUDET!

Nej men nu vart det här ett väldigt långt inlägg,så det här få bli avlsutet.höhö.
Bara såni vet ,(a)
så,sover jag över hos jennie igen och imorgon sover nog hon hos mig.
Så jag skriver nog inte mycket mer det här året! ;D

pussspåer! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: