2009-12-15
 21:48:02

Bullen på huvet ;)

Eeeeeuuuw vad jag mår illa,jag har druckit en JÄTTESTOR kopp med varm oboy och russin i :(
Och efter halva så började jag må illa,så varför inte slänga skiten?
aja, ni ville veta.


Nu ska jag blåsa&platta håret (om jag orkar) sen ska jag nog titta på film.
Det var längesen jag såg FULLT HUS nu,det är en av mina favoritfilmer förstår ni.
Det är min "vara-för-sig-själv-film" , när man bara vill titta på film och ta det lugnt.

Jag hoppas verkligen att det är samma färg på mitt hår och löshåret.
För jag är allvarlig,inte en enda dag till med knut!
Jag hatar knut,(nu lät det som jag hatar nån :().
En bulle rakt uppe på huvet,fint! NEJ.
Så,är det inte samma färg då går jag med utsälppt iaf.
Jag orkar inte bry mig, kanske gör som alla andra med löshår.
Sätter i det vid speciella tillfällen och annars har bara mitt vanliga hår,aja vi får se.

Imorgon har jag matte-prov.
Jag hoppas jag klarar det,förmodligen gör jag det.
Annars tror jag inte det händer så mycket annat faktiskt.

Nej,jag ska väll "ta mig i kragen" (HAHAHA) och gå och fixa håret nu.

Puuusss&godnatt ♥


jennie
PUBLICERAT: 2009-12-15, 22:19:13 | URL: http://jennienikita.blogg.se/

klart man ORKAR platta håret, när man KAN.



pffffft.

:(

<3


julia
PUBLICERAT: 2009-12-16, 00:28:10 | URL: http://popiidiot.blogg.se/

klaga inte. allt är iaf brunt.

mitt löshår bleb grått. och grönt. GAMMEL GRÅ . 100bast grå.

fattaru? grått?

det blev förstört.

tusenspänn åt helvete ,



<3


Jonna a.k.a Luddes mamma
PUBLICERAT: 2009-12-16, 15:17:28 | URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Ni har en tendens att alltid vara så positiva små sötnötter! ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: