2009-12-03
 18:32:06

Busschaufförer kan dra åt helvete!

Dagen har varit riktigt hemsk..
jag fick reda på massa ig-varningar och skit,för att jag har varit SJUK!
ja, S-J-U-K!
Så jag ska försöka plugga igen i helgen.jag ska vara så jävla duktig!
Det värsta är att jag kommer ha för hög press på mig,.
Ja allt är så jävla rörigt,jag kanske kan skriva och förklara nån gång sen,så ni förstår vad jag menar.
Men iaf, vi (jag&Jennie) skulle vart idag så vi(jag,jennie,maja) skulle ta skolbussen hem...
men jag var tvungen att fixa mitt hår ( shit , det där låter fjortis..men ja ni ska väll få veta sanningen) så vi missade bussen!
hej misslyckad.se.
jaja.

Så drar vi ner på stan jennie fyller på sin mobil & Maja köper en foundation.
Sen ringer majas mamma och säger att vi kan åka med henne,och precis då kom Ärla-bussen som vi skulle med,men för att åka med majas mamma skulle vi gå till Sveaplan,så vi tänkte att vad bra nu när bussen kom,det är ju så kallt,så då slipper vi gå.
Sen plingar vi och bussen stannar för att släppa på några, men öppnar inte dörren för oss!

Så jag står & ropar att han ska öppna dörren,men det gör han aldrig,så vi fortsätter ropa att han ska öppna dörren, sen kommer en tant bak(som precis gick på) och säger att hon sa till busschauffören att vi väntade på att gå av.
Sen när alla gått på , så känner man liksom att bussen ska börja åka :o
Så jennie springer fram och säger :hallå?vi ska av här!
Och han svarade typ bara att vi nog hade gått på fel buss, men inte fan kunde han släppa av oss!
Han sa att det inte var en hållplats man fick gå av på, så då fick vi åka mycket längre -.-
Men han kunde lix inte ens bara släppa av oss & säga att nästa gång får ni ta en annan buss.
åh gubbjävel!
Han svarade inte ens , jag började undra hur gammal han var.
Jag menar herregud en vuxen människa vet väll bättre!
Det är väll för fan bara att öppna munnen och prata!
så jävla irriterande!
Skit samma,fortsätter jag tänka mer på det där så kommer jag bli mer psykiskt skadad mer än vad jag redan är.höh.

Jag glömde skriva det igår,men på träningen när jag simmade så slog jag verkligen rakt i kanten, asså ni vet stål/metall kanten!
Jag simmade på rygg , och asså i normal fart så det var ju inte direkt så sakta så det vart ju världens smäll i huvet!
Och vanligtvis så låter det ju bara under vatten men man hörde till och med upp och en bit ifrån,hehe.
pinsamt. Men jag kunde hålla tillbaka tårarna det var ju bra.
Annars kunde jag ju bara gråtit en skvätt(hahahahahaahah "skvätt i vattnet,hahah) under vattnet.
det förvånar mnig inte om jag har hjärnskakning nu.
men det spelar ingen roll , för även fast jag verkligen inte känner mig frisk så måste jag gå i skolan nu,annars riskerar jag massa ig;n' yes this sucks!
Shit det här vart ett långt inlägg,aja nu vet ni ju !
pusss♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: