2009-12-19
 17:23:05

Five days to go,!

Asså det är bra att man har koll,skrev typ i förrförra inlägget att jag skulle på släktkalas hos min kusin felicia.
Hehe,det var fel.Det var visst till Ella,men inte fan vet jag hur gammal hon blev,kanske sju eller nått sånt!
haha , höll på att säga grattis till Felicia , det hade blivit lite pinsamt'men kul ändå! :D

Alltså jag har haft sån jävla mensvärk både igår och idag,det är hemskt!
Men snart är det över får vi väll hoppas.

Idag är det bara fem dagar kvar till julafton,fattar ni hur härligt de är? ;d
Hela stämmingen på julafton är ju helt fantastisk!
loveiiiit!

Nu ska jag ta på mig en till tröja,det är ju för fan skitkallt!
Fast det är så fint med all snö ute ! <3

pusss på alla! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: