2009-12-16
 08:13:54

Godmorgon!

Jag tänkte skriva en sak.
Jag hatar mitt äckliga hår,men Julia som precis fick hem sitt löshår...
Ja,hennes vart grått av allt silvershampoo,så jag lider med dig.

Däremot så vart färgen rätt på mitt löshår än så länge :D
Ska köpa sånt här "brun-shampoo" (;

Nu skulle jag varit i skolan egentligen,men bussen fastnade i snön och kom inte loss.
Eller ja,nu har den gjort det.
Så Maja&jag åker med mamma,vi kommer komma lite sent till skolan.
Men sånt får dom ta,det är väll varken första eller sista gången , när det är såhär mycket snö ute!

Nu måste jag fixa klart mitt hår,som förvörigt ser ut som,jag vet inte vad.
Men aja,pussspåer! ♥


julia
PUBLICERAT: 2009-12-16, 16:59:44 | URL: http://popiidiot.blogg.se/

åh , tack eller vad man ska säga!

som tur va försvann nästan allt det gråa när jag blekte det (;

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: