2009-12-14
 20:36:18

Godnatt !

Jag laddar upp bilder från i lördags någongång när jag har tid och ork.
Nu har jag bara en bild,och det är på mitt lockiga hår!
Den får duga,lockigt är inte min grej.
Men det vart fint ändå tycker jag,mitt hår såg naturligt ut :D
Nu ska jag gå och duscha,sen ska jag sticka på min mössa (måste ju bli klar nån jävla gång ;d), sen ska jag äntligen soooova!
Jag är så himla trött!
Det är helt sjukt,
Imorgon kommer julia hit ' vi ska spela Wii ;D

Förresten har jag skickat bilderna till "Brassa" nu,så snart kommer den nya designen! :DDD

Pussochgodnatt på er <3


Curlyy!


jennie
PUBLICERAT: 2009-12-14, 21:31:34 | URL: http://jennienikita.blogg.se/

nu känner jag mig jävligt dissad måste jag säga.

du sa till mig att du inte kunde vara med mig imorgon? För du var tvungen att plugga till matteprovet?



Jaja. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: