2009-12-25
 16:33:04

Göta kanal 3!

Så nu är jag hemma!
Har varit borta hela dagen känns det som,vi var väll i stan vid halv tolv.
Då köpte vi en plattv till Emma & en mobil (y)
Plattv:n skulle hon få  i julklapp och för lite av julklappspengarna&födelsedagspengarna köpte hon en mobil!
Som hon är supernöjd med!
Sedan for vi till Mc Donalds ( haha det är inte många som äter där på självaste juldagen!),efter maten gick vi till bion (:
Göta kanal 3 !
Haha,den var lite långtråkig men den var skitkul på sina ställen också ! :D
Och när filmen var slut,skulle vi gå till bilen.
Precis 1 cm (jag överdriver inte nu!!) framför mig ramlar det ner en stor is/snökockla från taket!
Skitläskigt!
Jag vart asrädd :O

Nu kommer Jennie hit om en timme,så jag ska väll plocka undan lite på mitt rum ;d

pusss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: