2009-12-23
 23:06:07

Guten nacht!

nu har jag setat och tittat på bingolotto hur länge som helst känns det som!
Men det var helt okej..eller ja lite långtråkigt.
Men det är så fint i vardagsrummet med vår fula gran (:

Nej men nu är klockan strax över elva,och jag vill inte vara vaken när det blir julafton!
hih,jag kommer inte kunna sova,men jag vill ' så jag ska försöka!

Imorgon åker vi till mormor,och träffar kusiner med familj på mammas sida ((:
Robin&Markus har lovat att dom ska ta med skolkatalogerna så det hoppas jag att dom gör!
Jag älskar att kolla på alla och sen peka på'rom och säga: Den där känner jag igen,vem är det?
haha , nej usch nu måste jag sova!

Sov så gott nu allihopa,för imorgon är det den tjugofjärde december,och det gillar vi!
puss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: