2009-12-23
 15:07:58

Hemskt!

Cha chaaaa bloggääääään!
Nu måste jag alldeles strax ta och klättra upp på vinden,för att hämta julgranskulor,stjärnan&glitter!
Vi får se om jag kommer upp..det är ju lite läskigt.
Våran gran..är lite ,hm...hur ska man säga' FUL?
Den är liksom tom,utan barr och grenar..men ja!
Den är fin i våra ögon <3

Sen ska jag hjälpa till att torka golven (hör&häpna!) ;D
Efter det ska vi nog klä granen,och så har jag lovat att hjälpa till med "revbensspjäll" heter det så? usch.
Efter det MÅSTE jag måla naglarna,jag kan inte ha rosa naglar och sen har röda accesoarer på mig imorgon!

förresten så har jag vart i stan med UGGS&MJUKISAR OCH UTAAAAN SMINK!
Unbelievable!!
Fy fan vad hemskt!


aja,nu måste jag gå!
puss ♥




jennie
PUBLICERAT: 2009-12-23, 20:16:45 | URL: http://jennienikita.blogg.se/

våran gran är likadan! haha ♥


jennie
PUBLICERAT: 2009-12-23, 20:17:12 | URL: http://jennienikita.blogg.se/

(Det rimmaded förresten ;D )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: