2009-12-07
 06:36:01

Homecalliiiing!

Ååååh igår ringde julia mig och typ skrek att hon hade hållt i en STOR FET JÄVLA ÖRN!
ahhh maaah gaaad! liksom!
Iaf så pratade vi om lite allt möjligt,jag skulle berätta allt som hänt härhemma & hon allt därborta!
Det kändes riktigt tungt att lägga på,men nu kommer hon snart hem ♥
vi pratade i trekvart,hhe det kommer bli dyrt! :*

Nu är klockan snart tjugo i sju tror jag , & jag ska väll gå & äta frukost..
Löshåret gick väll okej idag...hehe det bara sticker ut lite knölar här&där men det är sånt man får leva med!
Nu ska jag gå!

pusss♥

(yyeeeeah I'm ready to rock!)


Brassa
PUBLICERAT: 2009-12-11, 16:52:55 | URL: http://brassas.blogg.se/

Du passar så ootroligt bra i den där färgen Malin!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: