2009-12-09
 19:27:10

HON ÄR HEMMA!

svar till maja:Fuck you!

Idag gjorde jag&jennie svenska redovisningen & då kommer Julia in helt plötsligt!
Vi vart helt chockade och jätteglada!
Superhärligt att hon är hemma!
Och nu är jag vit som snö brevid henne haha xd

Dom följde med på min simavslutning,bra det.
Jag hatar att gå dit!
(lång historia varför jag ens tränar -.-)

Nu ska jag plugga lite smått tror jag & sen ska jag väll sova,haha!
Jag vet ju hur det brukar gå med det,men ja'jag ska FÖRSÖKA lägga mig tidigt.

puss♥


Maja
PUBLICERAT: 2009-12-09, 20:08:47 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

men seriöst, vem FAN PLATTAR HÅR i en MATAFFÄR?!

tror inte ens kissie, dessie, pissie skulle komma på ens tanken att göra't !



Du ska skämmas :D

haha cp



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: