2009-12-24
 20:09:42

Julafton!

Julaftonsmorgonen började inte bra,jag fick jätteont i magen så var tvungen att lägga mig en stund.
Annars så har dagen bara rullat på, skitnöjd med mina julklappar är jag!

Ska få göra om i mitt rum och jag fick alla möbler jag ville ha,vilket jag verkligen inte trodde jag skulle få.
Jag menar en säng,ett sängbord,en byrå och två hyllor!
sen fick jag dom där söta hörlurarna som jag visat en bild på förut,söta tofflor som jag önskat mig,nagellack och min efterlängtade parfym,som råkade bli fel!
Men det är ingen fara den kan jag byta imorgon :D

Men det näst bästa , som inte riktigt var en "julklapp" var att jag fick en av mammas&pappas laptops, eftersom Emma får min stationära' för jag vägrar ju ha mitt skrivbord kvar!
så då fick jag den!
Ashärligt..bara det att jag och bärbara inte brukar funka så bra ihop..
menmen,will see!

Nu ska jag gå&titta på Anna Ankas jul eller vad det heter haha!
Hoppas ni haft en riktigt bra dag!
Julpussar ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: