2009-12-11
 16:49:05

Kamerasladden :(

Så,nu har jag provat ,det ser helt okej ut!
Men en sak jag kom på var att jag kanske skulle köpt mina klackskor lite tidigare så jag lärt mig gå.
haha!
Vi får väll se om jag bryter ett eller två ben imorgon (det förvånar mig inte om jag ironiskt nog skulle bryta benet!).

Nu ska jag städa lite i mitt rum,jennie kommer om typ en timme.
Kanske ska sova en stund också,haha!
Jag är verkligen jättetröttt!
Usch!

Hade tänkt ladda upp lite bilder så ni fick se iaf kläderna,men jag har ju lånat Julias kamera & tog kort med både den och min.
Men  mina kort vart inte bra,så jag tog bort dom.
Men självklart hade jag glömt kamerasladden till julias kamera hemma hos henne,suck.
jaja,ni får väl lse förmodligen på söndag som jag skrev i tidigare inlägg.

pusss♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: