2009-12-02
 19:31:59

Kossor vare här!

Åt helvete med den här dagen!
Ja,det är ju precis så allt har gått.
Det är mest för att jag har haft såna jävla humörsvängningar.
Vilket vi pratade om senast idag,på svenskan.
Vi hade sånhär "tjejgrupp" med Marie (kuratorn)..

Iallafall så gick träningen också åt helvete!
Det hade kommit nån ny tjej i min grupp,& fy fan vad hon stirrar!
Men jag vet ju inte om hon är "riktigt störd" , för om hon är det'Då kan jag ju inte direkt ge henne en bitchblick.
Det jobbiga är att när jag glor tillbaka så slutar hon inte ens titta då,och såhär är det dessutom när jag byter om.
Det känns ju otroligt trevligt -.-
Jaja,det är bara en gång kvar på den här jävla terminen,så jag får väll stå ut nästa gång också.
Men en sak jag har kommit på , är att två tjejer i min grupp, ser ut som kor.
Dom har såna här ko-munnar!
Haha,det tycker jag är lite roligt,ni får tycka jag är taskig.
Men som sagt det kom med hårfärgen.Nej nu ska jag sluta vara ironisk.
Men ja,dom ser iaf ut som KOSSOR! HAHA!(rätt åt den där fula tjejen som glor så jävla mkt!)

usch&fy vad dum jag är.
puss♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: