2009-12-23
 17:06:50

Lite rädd för tomten kanske?

Alltså jag måste bara få skriva det: IMORGON ÄR DET JULAFTON!

Det känns ändå inte som alla tidigare år,jag har liksom inte samma "jippie-känsla" , den här överlyckliga känslan!
Mycket kan bero på att jag har ont i magen och sådär..
Känslan kommer väll förhoppningsvis imorgon (:

Och nu när jag ändå inte har så mycket att göra så kan jag passa på att göra ett erkännande,
jag är rädd för tomten!
Alltså inte jätterädd..
men jag tycker inte om att inte veta vem som är själva tomten,om ni fattar?
usch,det är liksom "obehagligt" ,
så jag förstår verkligen små söta oskyldiga barn som är rädda för tomten.
en gubbe med vitt skägg som skriker :HOHO!
Alltså vad ska man tro?

Nej men nu ska jag ska gå och duscha, puss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: