2009-12-21
 21:12:11

MJMJ forever ♥

Jag tänkte på en sak,en sak som jag har tänkt på så måånga gånger.
Att med MJMJ så kan precis vad som helst hända!
Alltså jag menar,hur mycket skit har inte hänt dom senaste dagarna?(vad behövs inte tas upp)
och har vi klarat oss igenom det? ja.
Detsamma gäller allt annat som hänt tidigare,vad som än händer-
så löser vi ju det tillsammans.
Har aldrig tänkt på det så "intensivt" som idag..
nu kan allt hända och jag har fortfarande en tröst med mig,MJMJ-mina tjejer
Jag vet att vi tar oss igenom allt.
Så om inte MJMJ skulle finnas längre,så förstår ni ju hur det skulle sluta.
Utan er är jag inget,ingen.
Mycket går att förklara men så mycket som jag älskar er och är så glad över att just ni är mina vänner,det går inte att förklara helt enkelt.
ni är bäst! ♥♥


jennie
PUBLICERAT: 2009-12-21, 21:58:27 | URL: http://jennienikita.blogg.se/

jag älskar er så obeskrivligt mycket,

det går verkligen inte att beskriva.

Så därför blir den här kommentaren väldigt kort



: föralltid, livet ut. Vi klarar allt tillsammans.



<3


Maja
PUBLICERAT: 2009-12-22, 21:20:36 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

Ja, det är jävligt svårt att förklara hur mycket jag tycker om er.

Utan er skulle jag vara en tråkigt äcklig unge,

visst, jag skulle ju säkert ha andra kompisar men jag skulle nog aldrig ha lika kul som jag har när jag är med er!



Jag älskar er snyggningar! :*



<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: