2009-12-30
 18:41:46

NYÅR SNART

♥Nu är jag hemma!
Inget av det jag skrev i förra inlägget blev av, sminkningen var vi alldeles för trötta för och idag ska jag ju ändå måla naglarna chockroooosa! Till nyår alltså! <3

Idag åkte jag då hem från Jennie vid typ halv fyra,sen åkte jag till coop med pappa&emma.
DET VAR SÅ MYCKET FOLK!
Alltså herregud,det var långa köer för att komma till själva parkeringen...ja herregud!
Sen fanns det inte ens nån parkering så vi parkerade mot husväggen!
hihi,busigt värre!

När vi äntligen var klara åkte vi hem,väldigt skönt faktiskt!
Nu sitter jag här och poppar nyårsmusiiiiiiiiiiik!
haha (;

Jennie kommer väl nångång snart tror jag,vi ska väl inte göra så mkt..
Men vi ska peppa som fan till nyår! :DD

pusspuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: