2009-12-30
 21:14:35

Nytt i bilder*


Välbehövligt nytt smink! Om ni vill veta nått mer om det får ni fråga (:
En kul grej med foundationen är att den typ luktar gurka,haha :D

Det finaste hippiebandet! Det gick inte att få på bild,men det är riktigt glänsande lyslila! <3
Som spegelbitar fast i lila,iaf så tycker jag att det är skitsnyggt! :D

det andra hippiebandet,båda är ifrån Gina (:

Nyårsörhängen! Dom är ifrån Lindex,tror jag det var :o

Min parfyym !

En enkel bas-topp fast med uringning bak,vilket gör den mycket finare!
Ett par spetstights och bilden gör dom verkligen inte rättvisa!
Dom är mycket finare på !
det blir alltså min nyårsoutfit,en väldigt enkel (:
Svart topp,spetstights(motiv blommor),lila hippieband,snygga örhängen,chockroooosa nagellack och förmodligen ett silvrigt hjärthalsband!
Vet inte om jag ska ha det.
Det tråkiga är att jag ska ha min stora blåa jacka till och det kommer inte passa till...men aja.
Avslutningsvis:

Jag är så jävla cool i min pälsmössa (y)
haha,men jag lovar att jag tycker den är ful,men den är bara så grym.
Man blir så fruktansvärt charmig helt enkelt.HAHA ;D

Skriv en kommentar om ni läst och sett bilderna,så kan ni ju skriva vad ni tyckte också!
Om min nyårsoutfit t.ex (;
puss§



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: