2009-12-16
 17:01:31

ÖVERLYCKLIG! ♥

Jag är bara sååå glad!
Jag måste bara få skriva det!
Idag hade vi matte-prov,jag tyckte det gick skapligt och tänkte att jag får säkert G.
Men ville ju självklart ha VG , så jag vart skitglad och verkligen skrek när jag fick VG på provet :D
Sen säger han också,ja erat (mitt och jennies) slutbetyg blir såklart VG dåra.
Och det går inte att förklara hur lycklig jag vart!
Så mycket som jag har legat efter i och så får jag VG i matte som jag verkligen rent utsagt hatar!
Så jag och jennie skriker det högsta vi kan och så skriker jag : "JAG HAR VG I TVÅ ÄMNEN!" Skitglatt!
Då säger min engelskalärare:"Nej,tre!"
Och jag bara skrek av lycka,jag vart så fruktansvärt glad så det är inte sant!
Jag sa det till jennie,jag kunde börja gråta.
Det kändes verkligen som en sten som lossnat från hjärtat.

Däremot så fick jag IG i idrott&hälsa,men jag var ju sjuk i tre veckor och då kan man ju inte direkt ha idrott liksom. Och så gjorde jag aldrig HÄLSA-provet ,för det prioriterade min mentor bort till nästa termin.
Så det var ju därför.
Nästa termin ska jag faktiskt anstränga mig på idrotten (:

Det här har verkligen vart en bra dag,eller en bra dag.
Men en riktigt bra eftermiddag! ♥
Det är så skönt med mitt långa hår igen också , jag var utan det i tre dagar,haha!

nu ska jag strax äta,puss♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: