2009-12-08
 22:54:19

Surtant!

Jag vart jätteglad när jag insåg att det var Desperate Housewifes idag! :D
Så nu har jag stickat och tittat på de,och när jag stickat en stund märkte jag en sak...
min mössa (som jag håller på att sticka) ser inte riktigt klok ut ;o
Det har liksom blivit ett konstigt FEL mönster på den,och det ser helt skelt ut,så jag ska prata med hon....BERIT imorgon , hehe jag glömde vad hon hetter x)

Nu är julia snart hemma i Sverige tror jag,men hon verkar inte ha startat mobilen igen iaf, har försökt ringa sen klockan var åtta (a)
Ifall hon skulle glömma att ringa eller sms;a när hon var framme,hehe.

Nu måste jag sova,jag somnar sittandes annars,haha.
just det,haha jag måste berätta en kul grej!

Det är liiite fjortisvarning men de gör inge,idag eller ja imorse fixade jennie mitt hår på bussen på väg till stan.
Men mitt hår hade typ lockat sig så jag ville platta det på Corner (som vi brukar göra) men dom hade inte öppet så jag sa att vi går till Hemköp (där det finns typ tre speglar vid kylerna) och där fanns det ett uttag,
så jag satte i plattången och skulle platt håret,så vart en tant skitsur och sa ; Det här är inte ett ställe som passar till att fixa håret på!
nått sånt sa hon,jättesur.
Man kan väll be snällt,det skulle väll inte skada om jag plattade håret därinne.
Det är ju som gjort för att man ska gå in och platta håret där,uttag&spegel'hallååå?
Det skulle dom tänkt på minsann!

godnatt♥


Maja
PUBLICERAT: 2009-12-09, 13:24:41 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

Men gud !

Haha det är väl inte så konstigt malin,

platta hår i en affär?

nu är störda, vet ni det? :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: