2009-12-03
 07:05:48

Tråden på håret (;

Godmorgon!
Värst vilken morgonbloggning det här vart,både igår&idag (:
Nu lyssnar jag på "Meet me halfway" med bep igen ;d
hehe,lite beroende. Men det är hennes röst & refrängen som gör själva låten liksom ♥

Idag kommer nog jennnie hem hit & vi ska väll försöka plugga.
Men snart ska jag till skolan, om ni undrar hur håret gick...så gick det väll sådär.

Eftersom jag köpte blont löshår(så jag fick samma brun på mitt hår som på löshåret) så när jag färgade löshåret' färgades ju inte sömmarna eller vad det heter,tråden ni vet ;d
Så dom ska jag bara måla med en svart tusch(hur stavas det egentligen? :p)penna , vi får hoppas att det blir bättre då,.

Nej nu ska jag kiila, måste ju hinna fixa håret precis innan jag går ner till bussen , thihi (:
godmorgonpuss♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: