2009-12-26
 13:44:39

Utbildningar?

Jag såg en jättebra film igår kväll/natt!
Till Maja:Där ser du ! Den var inte bara sådär! :*
Så jag la mig väll inte förrän halv tre,tre tror jag.

Ja,jo för övrigt sitter jag vid MIN bärbara nu!
Det är väll lika bra jag vänjer mig vid den här, så det inte blir så jobbigt när jag inte har den stationära längre ;d

Senare trodde jag att Jennie skulle komma och sova här tills typ på måndag,men hon hade visst ingen som kunde skjutsa henne ut här på landet haha!
Men mamma kanske kunde hämta henne så vi får se,hon kanske kommer!
Annars så har jag väll inte mycket bestämt jag ska kanske baka nått,vi får se!
Haha , ni förstår jag vill bli konditor!
Men det kommer bli svårt kan jag säga!
För det första så har jag jäääättedåligt tålamod och för det andra är jag skitdålig på att "skapa" liksom.
hehe,så vi får se vad  jag blir.
Iofs så skulle jag vilja bli psykolog/terapeut/kurator/beteendevetare/bup;are eller nått sånt..
så jag tror jag satsar på nått av dom istället,fast då måste man ju ha bra betyg och så också..

Nej nu ska jag ringa Jennie,som är ute på mellandagsrean!
Jag är avundsjuuuuk!
pusspåer ♥


Maja
PUBLICERAT: 2009-12-26, 14:34:29 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

HAHA vad var det för skit då? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: