2009-11-19
 21:20:24

CAREBLOCKEN UPP , TACK!

Så nu har jag packat,stackars hundarna har fått mat(sent som vanligt) & jag har t.o.m tagit bort mitt smink :o
Det skriver ni självklart ner i erat careblock.

Nu ska jag väll,äta som jag inte gjort ännu...
Sen ska jag plugga hade jag tänkt mig..
Jag fick mina verb till engelskan IDAG vi har dom till IMORGON!
Och då är det självklart att jag har glömt min engelskabok i skolan,så jag kan ju inte direkt plugga -.-
Får se om jag förstår mig på glosboken,.se eller vad det är?
Annars blir det plugga in dom i huvet under rasten imorgon (a)

pussss♥


jennie
PUBLICERAT: 2009-11-19, 21:34:37 | URL: http://jennienikita.blogg.se/

har gjort samma misstak, haha..

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: