2009-11-04
 20:32:06

Christmas time!

haha,jag har inte ont i huvet längre..det var nog bara vanlig huvudvärk :D
har inte skrivit något idag,gick till fyra i skolan (våran hkk lärare är stööörd) & sen tränade jag.
Idag kom första snön!
Det var iskallt & så säger jag : Nu ska det säkert bara börja snöa också.
Då märkte vi att det kom små små flingor med snöö!
Och jag sprang in i klassrummet , överlycklig & skrek ; det snööööar!
Och alla bara tyckte jag var efter då :(
Förresten på tal om skolan och så, så fick jag faktiskt G på min sv-text :DD
Lägg det i eran carebox,tack! :*

Har ni tänkt på vad juligt det börjar bli nu?
Det säljs pepparkakor(t.o.m pepparkaksballerinor),julmust(världens godaste dricka),julgranskulor,marabou choklad med vintersmak,glögg & massa annat juligt!
Jag är en sån där som verkligen älskar julen!

På tal om julmust förresten,tycker ni julmust&påskmust smakar likadant?
Jag tycker mest om julmust,men jag tror det mer är för själva "julkänslan" , thihi (:
snart dags att köpa julklappar också..
MJMJ,har redan köpt julklappar.
Vi har köpt typ likadana armband.
Mitt ser ut som på bilden,och jennies är rött&har ett rött hjärta.
Majas är svart och har också ett rött hjärta,julias armband är ljusblått&har ett ceriset hjärta.

men nu ska jag kila,puss♥


Mitt fina armband (:

Av den lilla snön som fanns , gjorde min syster&hennes kompis en snölykta,så fint ♥
(mobilbild,därför det är så dålig kvalité)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: