2009-11-18
 19:19:33

Designhelvetet.

fan,det gick åt helvete det här med designen.
Jag skulle tagit tillbaka den gamla jag hade på maliinlinnea-bloggen, men jag gjorde lite fel.
så headern kom inte med,det är liksom bara designen,jag ska fixa det så fort jag kan!

Anledningen till att jag bytte var för att den designen jag hade nu,jag ville ha den enkel som jag skrev förut,den var liksom inte "jag" , jag saknade färgerna och så,men aja.
Jag tror jag ska få en ny av "Brassa" sen,så det blir nog bra då.


puss♥


Brassa
PUBLICERAT: 2009-11-19, 17:59:06 | URL: http://brassas.blogg.se/

Ja den är påväg :-) men jag kom på att för att göra det lättare för mig att fixa presis som du vill ha den så kan du kanske rita en bilde i paint, PS etc. av hur designen ska se ut ;-) Sedan skicka den till min mail.

Och så kanske du kan ge mig adressen till den där bloggen som hade rosetten så att jag kan se. ( om du nu komer ihåg den)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: