2009-11-14
 16:44:20

EN HEL VECKA!

Jag har inte gjort ordning mig på nästan en hel vecka(imorgon) , så jag tror fan jag ska ta & platta håret snart :p
Tänkte bara upplysa er om att jag färgar håret mörkbrunt i veckan..
jag vill verkligen inte,fast visst det är ju kanske liite skönt med en förändring.
Men jag gillar ju mitt blonda hår..men det är så fruktansvärt slitet,så det är nog dags att sluta bleka det :(

jag tänkte liksom att ni ville veta..
Det är väll lika bra att jag färgar håret mörkbrunt,eller?
Snälla,alla som läser det här,ni kan väll svara.Tack!
puss♥


Maja
PUBLICERAT: 2009-11-14, 18:47:13 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

Färga mörkbrunt (:

För om du skulle fortsätta bleka det så kommer det ramla av ju :P <3


Towe
PUBLICERAT: 2009-11-14, 19:33:40

Det är klart att du ska färga det brunt om håret är så slitet....Krya på dig!

Kramar Towe, Robin o Sofie


Sofie
PUBLICERAT: 2009-11-14, 21:43:57 | URL: http://sofieborgh.devote.se

Färga det brunt så att inte håret ramlar av men jag har inte sett dig i brunt men det e nog jätte fint<3<3

Kryya på dejj<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: