2009-11-01
 22:23:54

Hjälp?

jag är trött,faktiskt.Klockan är inte ens elva :o
Men jag tror jag ska ta & titta på Sex and the City säsong ett nu,som jag har lånat av min vän jennie ♥
Har lite pengakris,ni kanske kan hjälpa mig?
inte med pengar alltså,utan hjälp med vad dom ska gå till...nej förlåt. men i mitt liv så går mitt utseende före välgörenhet ..om ni inte ger mig pengar jag kan skänka bort ?! :D
nej men nu till krisen då,

mitt löshår plus clips,kommer gå på 820 kr.
Och 4 paket hårfärg som jag kommer behöva för att få den mörka färg på mitt blonda hår som jag vill ha, kostar ca 300.
Då har jag typ hundra kronor kvar att leva på denna månad,..
Och för det måste jag köpa ; present åt min syster (minst femtio), jeanstights(minst 100) & en ny BH (150 typ).
okej,jag kan väll hoppa över ny bh, men sen då.
jo då ska jag ha skor för ungefär fem hundra.
Hur fan blire då?
Det blir nog helt enkelt inget löshår...men jag döööööööööööööööööör!
Jag vill ha blont hår,men mitt hår är för  slitet för att bleka mer,så jag måste färga det brunt.Inte slaskbrunt utan mörkbrunt. Och ska jag ha brunt hår måste jag ha långt hår ..fan asså.
ja,jag får väll "sova på det" eller vad tycker ni?


pussss ♥


julia
PUBLICERAT: 2009-11-02, 19:43:15 | URL: http://popiidiot.blogg.se/

DU SKA INTE HA LÖSHÅR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: