2009-11-09
 23:32:02

Jag måste få klaga lite (:

det här har vart en så hemsk dag,jag har inte vart mig själv.
jag har bara varit lugn&tyst.
Jag har såna äckliga fuckkoppor överallt,i hårbotten,ansiktet,låren,ryggen,halsen,axlarna,benen,armarna,magen& t.o.m tuttarna!
Alltså det är verkligen inte kul.
jag dööör.
jag hoppas på en GOD natts sömn,för annars står jag inte ut med imorgon.
Jag har en så sjukt äcklig huvudvärk också,huvet känns bakåttungt.
och jag har haft jätteont i magen på sistone,jag börjar nu fundera på om det kan vara så att det är blindtarmen.
För det har börjat på höger sida neråt av magen liksom,och det gör ont hela tiden,när det är som värst kan jag inte ens gå.
Nej jag klagar så mycket,så det är nog dags för SATC & sen tänker jag sova.
sov gott,puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: