2009-11-01
 22:37:56

Konsum'fan vad grym jag kommer vara med mitt bröd!

Jag har tänkt på en sak..räknar (haha fatta poängen! :DD) lärare med att man pluggar på lovet?
Jag menar en normal tonåring vill väll ha ett najs lov,då orkar man ju inte plugga.
Men ja,jag har prov i veckan.
Två st,SO-historia(tror jag) & musik.
usch jag orkar det inte...
Imorgon ska vi tydligen till ungdomsmottagningen,alla åttor skulle visst det.
sen ska vi till stan&där ska jag försöka få nya linser.
Och så måste jag köpa hårfärg,hårinpackning,present till syster & helst jeanstights också.

jag ska sälja bröd&kaffebröd utanför konsum.
Så jag har råd med löshår menar jag.
Eller är det någon som vill ge mig typ fem hundra? nä,tänkte väll det.

Nu måste jag packa väskan & titta på SATC ,


Godnattpusss ♥


Brassa
PUBLICERAT: 2009-11-02, 15:22:27 | URL: http://brassas.blogg.se/

Hej:-D Jo jag undrar om jag fortfarande ska fixa en design åt dig?





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: