2009-11-23
 15:13:50

Krissituation!

jag skulle behöva lite hjälp...
Det är så att den 12:e December ska jag på ett JÄTTEstort julbord, men jag har verkligen inget fint att ha på mig.
Så ni kan väll hålla lite utkik?
Om ni ser nått som ni själva kanske skulle kunna tänka er att ha på er på t.ex julafton..

Det är i Östermalma eller vad det heter,och först äter man kalla rätter,sen varma & sen får man gå till slottet som är jättefint och äta efterrätt.
Dom har massor med gott julgodis,men jag äter ju inte godis så lite jobbigt blir det nog :p
Åååh,det är så fint & jag längtar :D
Vi har varit där (jag&min familj) tillsammans med en annan familj som vi är kompisar med,i typ fyra år irad eller om det kanske är fem t.o.m?

Har tittat på lite klänningar på bubbleroom,tradera,asos,gina,bikbok & lite fler ställen.
Men då på bikbok hittade jag det här fina armbandet ist! :D
Det önskar jag mig i julklapp!
Tror bara att det kostade ca 50 kr, men nu när jag ska köpa löshår får jag ju typ inga pengar över haha :p


Maja
PUBLICERAT: 2009-11-23, 15:56:02 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

Klänningen du la ut var väl fin (:



Men typ sånt flätat armband har du väl :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: