2009-11-29
 17:37:30

Lööööööösssssssshåååååååreeet!

just nu sitter jag och äter nötter som mamma&pappa köpte till mig på kryssningen.
min syster fick massa godis,men det äter ju inte jag,men jag fick massa tuggummin och det går verkligen åt så det var ju bra faktiskt ;d
Så fick jag en maskara också :D

Jag har färgat mitt löshår två ggr ,nu väntar jag på att inpackningen ska verka...vilket kommer ta ett tag.
Sen ska jag blåsa're , och imorrn åker jag& jennie till Jonna och så ska hon hjälpa mig att klippa ut det och sy på clipsen.
Snäll som hon är (:

nu ska vi nog äta mat,höhö,jag som åt nötter till mat , haha!

pusssen♥


julia
PUBLICERAT: 2009-11-29, 19:03:07 | URL: http://popiidiot.blogg.se/

haha det känns fail att du ska till min sster h3h3 .



<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: