2009-11-17
 14:34:25

MJMJ!

Tjejer,(det här inlägget är mest menat till MJMJ,jag orkar inte skriva ett sms,det här är roligare , hihi)
jo jag tycker vi ska ha en "utekväll","tjejkväll","biokväll",ja vafan ni vill att vi ska kalla det.
Först solar vi solarium(julia,jag gör en chokladbollssmet så får du äta den medans vi solar och så kan du vara brun på insidan,smart jag är?!♥)Sen tycker jag att vi ska gå & äta på Kiiina,( jag har varit sugen på kinamat jättelänge!) Sist men inte minst bio!
Den där läskiga skräckfilmen,som alla är skiträdda för!(inte vi tjejer,vi är tuffa (y')..
ni kanske börjar blir irriterade nu...(jag menar med mina dom här (    ) )
(förlåt isf)
Nu har jag skrivit det jag ville,om ni inte är med på de här'
så tänker jag göra't själv,med en annan vän,som bryr sig om det jag har bestämt , hah.
förlåt,men kom igen brudar (yyy'
pusss♥



Maja
PUBLICERAT: 2009-11-17, 20:58:12 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

eheh, det låter perfekt men nu är det såhär att jag kan inte göra ett piss av något av detdär förrän efter jul så ni får nog göra det utan mig.

jag ska köpa till över 12 stycken....

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: