2009-11-18
 19:07:00

Önskelista 2oo9 ♥

Just nu sitter jag & skriver önskelista..
Men jag kommer inte på vad jag vill ha,just nu när man ska göra det så kommer jag bara inte på :(
Än så länge ser den ut såhär :

Hjärthörlurar
Pengar till löshår
Parfym'Britney Spears Fantasy (:
Svart trelådersbyrå MALM
En ny säng (tredje året i rad)
Omgjort i mitt rum!

Omgjort i mitt rum är prioritet ett..
Har jag tänkt mig,men pappa säger att det bara är att börja måla.
Men mamma säger att vi ska göra i ordning Emmas rum först,vilket jag inte riktigt förstår.
För om dom bara köper färg åt mig ,så målar jag själv.
Det tyckte pappa om,men inte mamma :(
Kanske för att jag är storasyster & pappa är storebror.
Och Emma är lillasyster & det är mamma med.
Så det finns nog lite empati i det hela,jag syftar på Emmas&mammas sida...
menmen,nu ska jag skriva klart & sen ska jag duscha , och packa!
För imorgon är det min första skoldag på 8 dagar.
pussen♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: