2009-11-21
 15:34:23

Sjuk igen?

Så,nu ska jag gå & duscha.
Och vet ni förrsten?
Vi har redan fått såna här julstjärnor i fönstret :D
Är inte det lite tidigt?
Jaja,lite längre julfirande har väll inte skadat.
Båda tummarna upp för det.höhö.

Nej men som sagt så ska jag gå & duscha nu, sen ska jag titta på Scooby Doo filmen ;D
Börjar bli sjuk igen också..
Har fått jätteont i halsen & känner mig bara almänt hängig.
min syster är sjuk & jennie & maja är typ också sjuka :(
Så det är väll egentligen inte konstigt om jag också blir det.
aja,jag kan inte bli sjuk igen.så är det bara.

pusss♥


Maja
PUBLICERAT: 2009-11-22, 08:19:28 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

NEJ

Du kan inte bli sjuk igen,

det har väl inte gått nån vecka sen skolan börjar som du inte har vart hemma minst en dag på? :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: