2009-11-15
 17:39:04

SNUSKFILM!

Är sjukt trött nu , ska titta på filmerna vi hyrde nyss.
JAG MALIINLINNEA (KÄND SOM BAARAMALIIN) HAR VARIT I STADEN UTAAAN MASKARA!
Applåder för det,tack!

Egentligen är ju hyrfilm lite snuskigt,för tänk vad många som tittat på den, & man vet aldrig vad dom gjort med den heller..aja jag brukar ju trots allt bara TITTA på filmerna..så vi hoppas att alla är som mig, haha*egoo*
Ni kan här med kalla mig för egon :*
aja , åter till vardagen
|
|
V

blir hemma imorgon med,förmodligen tisdag också,tror att jag går på onsdag,torsdag..
Vi har no-prov och jag kommer faila , som på allt annat dårååå.

tack för er uppmärksamhet på min självömkan!
Nu kan ni leva vidare,

pusssar ♥


Maja
PUBLICERAT: 2009-11-16, 10:51:26 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

Det är ju inte klokt malin!

stan utan mascara !

Det är väl första gången på minst fem år :D



Tror vi har provet på torsdag xD

laviio <3


jennie
PUBLICERAT: 2009-11-16, 17:18:57 | URL: http://minimorsan.blogg.se/

jag kanske också kommer på onsdag (:

skönt att du är bättre malin förresten! För det är du väl, vad jag förstått?

jag saknar dig SOMFAN babe,

älskar dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: