2009-11-02
 19:12:49

Stan med MJMJ ♥

Hej!
Nu är jag hemma från Staden (:
Jag har köpt ett par nya jeanstights från Kappahl.
Man , (eller jag ska väll bara skriva för mig själv , men ändå) tror att kappahl är en affär för 30+ , men dom har faktiskt riktigt snygga jeanstights där!
Som sitter perfekt! :D
Det vart iaf ett par "svarta",men jag visar bild sen så förstår ni vad jag menar med kaninöronen <-
Så tänkte jag att jag skulle köpa present åt syster min.
Men min fantasi var inte så bra just idag..hehe.
Så det vart en självlysande hårspray ! (som hon faktiskt önskat sig)
Så har jag köpt tre armband & ett par örhängen.
sen har jag t.o.m handlat 2 pkt brun hårfärg...huhu...
Jag blir nog brunhårig snart.
Läskigt.

Nu har jag lovat Jennie att vi ska plugga,för det behövs verkligen för både henne&mig.
Skriver mer ikväll,kanske laddar upp lite bilder då också.

pusss !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: