2009-11-17
 01:42:21

To late!

Usch klockan har blivit alldeles för mycket nu,
den är ju snart kvart i två!
men imorgon får jag inte sova till längre än tolv iaf,det är ju bra bara det.
Jag sov till herregud två idag!TVÅ!
jag får ångest när jag sover så länge..
men jag har bara mått sämre,så det är nog därför jag sovit så länge.
Imorgon ska jag nog bara plugga,fast måste ju ta lite pauser ibland så det inte blir för mycket.
Kommer kanske inte blogga så mycket nu..eller det har jag väll inte ens gjort tidigare,men jag känner att jag har mycket att göra ..även fast jag har så tråkigt att jag dör av tristess.Men jag måste verkligen plugga!
aja,klockan är läggdags för länge sen.
Förhoppningsvis somnar jag direkt,eller så ligger jag vaken ytterligare två timmar.
Aja,puss&godnatt på er §



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: