2009-11-15
 13:43:50

Tokio Hotel - kväll!

Jag sitter & lyssnar på inga mindre än Tokio Hotel!
Jag har varit en riktig TH-nörd.
för ,men herregud det är väll typ TVÅ år sen va? :o
Det känns nästan som igår..
det var vi MJMJ , vi älskade verkligen TokioHotel!
När vi hade bokat biljetter grät vi som bara den,och när vi fick reda på att Bill var sjuk & att konserten var inställd så grät vi helt hysteriskt!
Jag saknar det,därför tycker jag ,att vi - mjmj ska ha en TOKIO HOTEL-KVÄLL!
Lite gamla minnen och så ?
det skulle ju vara supermysigt,är ni med?
Dom som vill får väll joina ni med haha ;D

pusss!♥


TokioHotel-Monsoon!


julia
PUBLICERAT: 2009-11-15, 15:26:10 | URL: http://popiidiot.blogg.se/

jag joinar det som fan!!!! ;D

vi bakar en THtårta också *:DDDD

<3


Maja
PUBLICERAT: 2009-11-16, 10:53:35 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

Klart vi ska ha ! :D

Baka TH tårta och sminka oss med bara föör mycket kajal :D

som förr i tiden :D hahah <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: