2009-10-31
 15:22:51

Klart med designen!

Jag är nog för snygg för blogg.se , för dom vill inte ha nån profilbild på mig.
Men det är ju synd för er, för jag bryr mig inte (:
det vart inget tolv-årsfirande för mig.
Jag ska tydligen inte med.
Fast jag får följa med,men nu är jag sur&känner mig inte-dit-bjuden.
Så rätt åt dom,utan mig kan det ju inte bli party.HA-HA!

Nej men nu ska jag försöka vara allvarlig & säga att Maja har varit jättesnäll&gjort designen åt mig.
Thank you babe!
Ikväll ska jag som sagt vara med MJMJ, men vi har inte så bra kommunikation just nu hehe.
Men jag dör av hunger nu, så jag ska faktiskt gå&äta nu.
vad mycket nu det vart,jaja.

pussssar ♥


Maja
PUBLICERAT: 2009-10-31, 16:21:40 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

Du har ju visst en profilbild? :O

puuuuuuss <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: