2010-04-08
 21:48:33

-Han är en superhjälte,hahan är en superhjälte!

Ni vet hur man känner när man verkligen har gjort ett riktigt : Best buy?
Eller vet ni?

Så känns det nu,det är jättejobbigt,
För jag kan inte komma på att jag har köpt nått sånt?
Men det är väl glädjen sen igår,fyfan vad kul vi hade!
Vi kom väl in på lotus runt halv nio,stog ju i kön ett tag och sådär.
Sen var det bara att dansa till klockan var halv tolv-tolv!
Hade velat vara kvar till ett , men kunde inte.
Men man var verkligen helt slut så att det var inte så tokigt att åka hem då ändå ! ;)

Idag har jag ju sprungit på stan och gått på bio.
På stan hittade jag ett par skitsnygga solglasögon från H&M!
Skittuffa , leoparsmönstrade(ska se om jag hittar en bild sen).
Men tyvärr var dom lite stora så jag köpte dom aldrig,
men det är såna där jag kommer gå och prova varje gång jag är på stan hihi :D

Bion var riktigt kul , haha!
Fast jag har nog lite udda humor,för jag skrattar även när ingen annan gör det , haha!

men nu ska jag titta lite bloggar och sen teven!
PUSS


Brassa
PUBLICERAT: 2010-04-09, 14:27:18 | URL: http://brassas.blogg.se/

Låter riktigt kul !(lotus)



Vilken film var det du såg?


kajsa
PUBLICERAT: 2010-04-10, 17:38:08 | URL: http://kaajsiiis.blogg.se/

tyckte du att monarken var bra eller? ;) <3


kaajsaa
PUBLICERAT: 2010-04-10, 19:01:10 | URL: http://kaajsiiis.blogg.se/

SV: hahha samma här! och han med brunt långt kruligt hår va fan, HOT! ;)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: