2010-04-17
 15:25:39

jag vill inte ha en rubrik

Goddagens!

De var länge sen,men ja (:
Nu är jag här igen!höhö.

NO-provet gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra.
14 och två * plus ett STORT rätt i hennes(terese,no-lärare) papper,så asså typ en extra stjärna (a)
haha,det var bara för att jag och en till i klassen kunde nått som alla andra inte kunde.
Så jag fick VG och det är jag asnöjd med!

Moppekursen har också gått bra,det är lite småövningar och sen ska man bara sitta och lyssna.
Dom sista minutrarna är näst in till outhärdliga (<- HAHA) men det är bara för att man typ har setat där i 2½ timme då o:

aja,
har saker att göra och sånt där!
Måste skriva om igår också!
göre sen , PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: