2010-04-07
 15:15:06

LOTUS!

Klockan är lite efter tre och jag har precis duschat ,
ska till lotus ikväll med Maja,Jennie,Natha,Hanna&Julia ska bli najs :D
Vi träffar säkert några där också.
Hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig men det slutar nog med
att jag har Majas höga spetskjol (superfin men aningen för kort),tunna strumpbyxor,
svart linne,svarta tygskor,skinnjacka, chockrosa/svarta (vi får se vilket av dom) naglar,
silvriga ringar (örhängen asså!) och kanske mitt lila hippieband som jag hade på nyår .
Men vi får se,det kan helt och hållet ändras !

Nu måste jag blåsa håret och välja nagellack ;)

Vill ni förresten se en ändring?
håll i er för här kommer den :







HAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAA


julia
PUBLICERAT: 2010-04-08, 11:03:35 | URL: http://terrorstad.webblogg.se/

hahahahahahhahahahahahahah I LOVE IT!

&guuuuuud vad gott med mcdonalds! längtar tills jag får äta deras underbara cheesburgare igen!!!!♥☻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: