2010-04-03
 21:26:23

Moodynames?

Igår var vi ju som skrivet hos mormor,och åt påskmat och sådär!
Fick pengar av mormor också som ni vet påskpresent hihi!

Sen åkte jag till Maja,där Jennie också var ;)
det första jag gjorde var att kissa (det var nödvändigt att skriva i bloggen,ja! definitivt!)
sen hann vi inte göra så mycket mer innan vi gick ut och träffade Kalle&Wille!
Sen gick vi till pizzerian där vi åt pommefrites (och Julia kom även en stund!) , efter det gick vi hem till Maja.
Det vart så kallt att vara ute,
Senare så kom Skancke,Oscar&Berre en stund .
Vid halv tolv-tolv gick alla hem förutom jag&Jennie :D
Maja somnade i sin säng, jennie satt i fotöljen och sov och jag låg raklång på golvet och sov och alla med smink&våra vanliga kläder på oss.
Hej&hå,vad jobbigt det vart sen när man vaknade på natten och skulle gå och lägga sig i sängen, haha!

Men nu är jag hemma,trött men glad ändå!
Har fått ett stort påskägg med massor med godis och en rosa-grön moody!
YEEEEEEAH,precis vad jag önskat mig!(jag är inte ironisk ifall ni tror det,jag ville ha en sån!) :D
ni vet väl vad det är?
Om inte , kommentera så får ni en bild på den sen!
hihi , jag behöver namnförslag också..vad tycker ni ?
Det är en kille , hihi!

pusss


Brassa
PUBLICERAT: 2010-04-04, 11:30:09 | URL: http://brassas.blogg.se/

Naw, tack söt:-D

Gud ja, det skulle vara jättekul!Det var ju så länge sedan vi var bara vi två, gick faktiskt och tänkte på det häromdagen.

Det får vi definitivt fixa!


Brassa
PUBLICERAT: 2010-04-04, 11:41:49 | URL: http://brassas.blogg.se/

Jag har ingen aning om vad det är så du får nog dessvärre lägga ut en bild haha:-P


Josefin
PUBLICERAT: 2010-04-05, 09:39:22 | URL: http://joossanss.blogg.se/

Jag har ingen aning om vad en moody är :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: