2010-04-10
 18:34:52

Ont i magen!

Igår vid halv sex typ,insåg jag att jag inte skulle hinna med bussen.
Så mamma skjutsade mig till Rebecka,vi hade mycket att prata om,men
på bara ca 50 min hinner man inte mycket,så vi bestämde att vi skulle träffas
snart igen,det är alltid lika kul att träffa henne (:

Hon gick med mig hem till Maja,väl hos maja fick jag jätteont i magen.
Till slut kunde jag inte sitta stilla,fick gå runt och ligga ner och gud vet vad.
Bestämde att det var lika bra att åka hem och bara lägga sig i sängen.

Hemma fick jag ett glas med samarin och i vanliga fall är det hemskt att dricka det där,
men med den här smärtan i magen så var det bara att dricka och se glad ut.
Vilket inte heller gick så bra,med maskara i hela ansiktet.
Till slut,sakta men säkert vart det bättre.

Så jag kan tyvärr inte betygsätta Majas mat,men det såg ju gott ut i alla fall (a)
(asså ja,ni vet att vi skulle ju börja med : "Halv åtta hos mig" igår)

Om en halvtimme börjar premiären av Wild kids, haha!
Så då sitter hela familjen bänkad framför teven!
puss till er!


Brassa
PUBLICERAT: 2010-04-11, 15:32:08 | URL: http://brassas.blogg.se/

Vad tråkigt stackare :-(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: