2010-04-01
 21:33:52

Påsklov!

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!
DET ÄR PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSKLOV! wihoooooooooo!

Nu är det äntligen lov (ifall ni missat det) och jag har anmält mig till teorikursen asså på moppegrejen!
skitläskigt,jag törs inte gå själv (a)
men vecka 15&16 tisdagar och torsdagar klockan 17:30-20:30 ska jag sitta och lyssna på faktiskt en ganska rolig kille hehe ;)
men det känns inte särskilt kul att köra sen i fyra timmar , värsta bankörningen och på landsväg och centrum och allt vad det nu var..och göra det där provet och massa också :(
men när det är klart har jag äntligen mitt körkort,så det gäller väl att bara titta framåt..hehe.

För övrígt så är det ju 1 april idag,någon som blivit lurad?
Än så länge har jag inte blivit lurad & inte lurat någon heller
men dagen är ju inte slut ännu..

Nu ska jag äta godis (ja,det är torsdag,who cares?) och titta på teve!

pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: